Liity jäseneksi

Pohjois-Suomen S2-opettajat ry:n jäsenet pääsevät nauttimaan yhdistyksen järjestämistä tapahtumista, vertaistuesta ja sähköpostilistan tarjoamasta tiedosta. Yhdistys myös seuraa S2-opetusta koskevaa päätöksentekoa ja pyrkii vaikuttamaan siihen.

Vuosittainen jäsenmaksu on 10,00 euroa. Jäsenmaksun voi maksaa kahdella tavalla:

1) Jos haluat olla sekä Pohjois-Suomen S2-opettajat ry:n että valtakunnalliseen Suomi toisena kielenä -opettajat ry:n jäsen, sinun tarvitsee maksaa vain valtakunnallisen yhdistyksen jäsenmaksu. Maksu on 40 euroa, ja se sisältää alueyhdistyksen jäsenmaksun. Valtakunnallinen yhdistys tilittää jäsenmaksusi paikallisyhdistykselle.

Jos olet jo valtakunnallisen S2-opettajat ry:n jäsen, sinulle lähetetään jäsenmaksulasku maalis-huhtikuussa. Tarkistathan jäsensivuilta (shorturl.at/oyQTW), että sinut on merkitty myös Pohjois-Suomen S2-opettajat ry:n jäseneksi. Jos sinulla ei ole merkintää, tee omissa tiedoissa muutos. Jos et onnistu, kirjoita viesti Suomenopettajat ry:n hallitukselle suomenopettajatry@gmail.com

Valtakunnallisen yhdistyksen uusille jäsenille jäsenmaksulasku lähetetään, kun jäsen täyttää liittymislomakkeen sivulla https://www.suomenopettajat.fi/jasenyys/. Jos uusi jäsen haluaa samalla maksulla liittyä Pohjois-Suomen S2-opettajat ry:hyn, tämä on syytä ilmoittaa lomakkeessa.

2) Jos haluat liittyä vain Pohjois-Suomen S2-opettajat -yhdistykseen, jäsenmaksun voi maksaa joko käteisellä yhdistyksen tapahtumissa tai sähköisesti suoraan yhdistyksen tilille (ks. maksutiedot alla).

Lisäksi on tärkeää, että ilmoitat yhdistykselle nimesi ja osoitteesi jäsenrekisteriä varten ja sähköpostiosoitteesi, jotta voimme lisätä sinut yhdistyksen sähköpostilistalle! Voit ilmoittaa yhteystietosi alla olevalla lomakkeella tai lähettämällä viestin osoitteeseen pss2hallitus (at) gmail.com.

Maksutiedot:
Saaja: Pohjois-Suomen S2-opettajat ry
Tilinumero: FI89 4730 0010 3121 88 (huom. tilinumero on muuttunut heinäkuussa 2015)
Summa: 10,00 euroa
Viesti: Jäsenmaksu / oma nimesi

Muista ilmoittaa myös yhteystietosi, kun olet maksanut! (nimi, osoite, sähköpostiosoite)

Muuttuneet yhteystiedot

Jos olet jo jäsen mutta yhteystietosi ovat muuttuneet, voit ilmoittaa uudet yhteystiedot samaa lomaketta käyttäen tai sähköpostitse osoitteeseen pss2hallitus (at) gmail.com.

Ilmoita yhteystietosi tällä lomakkeella:

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.