Syyskokous ja keskustelutilaisuus 12.12.2015

11.11.2015

Hei S2-opet ja S2-opeopiskelijat!

Tervetuloa lauantaina 12.12.2015 kello 14 alkaen Pohjois-Suomen S2-opettajat ry:n keskustelutilaisuuteen sekä syyskokoukseen. Tarjoamme jouluista juotavaa ja purtavaa.

Paikka on Oulun aikuiskoulutuskeskus. Osoite on Nahkatehtaankatu 2. Sisäpihalla on sininen ovi lasiseinässä, josta voit tulla sisään. Ovessa tulee olemaan ohjeet ja puhelinnumero, jos ketään ei satu tullessasi olemaan ovella (ovet ovat lauantaina lukossa). Kokoustamme toisen kerroksen Majakka-luokassa.

Kello 14.00 - 15.00 Oulun vastaanottokeskusten tukiyhdistyksen vapaaehtoiset kertovat suomen opetustoiminnasta hätämajoitusyksiköissä. Toiminnastaan kertovat Satu ja Laura. Satu Haapanen Oulun vastaanottokeskusten tukiyhdistyksestä tuntee hyvin eri hätämajoitustilojen S2-opetuksen ja opettaa itsekin. S2-opiskelija Laura Niva kertoo myös, miten Oulun yliopiston S2-oppiaine on tukenut vapaaehtoisia. Voimme samalla keskustella Oulun turvapaikanhakijatilanteesta ylipäätään.

Pohjois-Suomen S2-opettajat ry:n syyskokous pidetään samassa yhteydessä lauantaina noin kello 15.00. Tämän viestin lopussa on syyskokouksen esityslista.

Tilaisuus ja  syyskokous pidetään Oulussa, mutta paikka tarkentuu myöhemmin. Paikka ilmoitetaan Pohjois-Suomen S2-opettajat -ryhmässä Facebookissa, Pohjois-Suomen S2-opettajat ry:n omalla sähköpostilistalla sekä internetsivuillamme http://pohjoissuomens2opettajat.yhdistysavain.fi/. Sitä voi kysyä myös sähköpostitse pss2hallitus@gmail.com.

Toivottavasti tulette sankoin joukoin paikalle!

Sinulla on tilaisuus päästä kehittämään S2-vertaistoimintaa ja järjestämään muun muassa koulutustilaisuuksia. Uudet jäsenet ovat erittäin tervetulleita hallitukseen, mutta mukaan kokoukseen voi tulla myös ideoimaan tulevaa toimintaa ja kertomaan toiveitaan.

Ohessa on syyskokouksen esityslista.

Pohjois-Suomen S2-opettajat ry

Vuosikokous: syyskokous

Aika: la 12.12.2015 noin kello 15.00 (tilaisuus alkaa 14.00)

Paikka: Oulu, tarkentuu myöhemmin

Esityslista

1. Kokouksen puheenjohtajan, sihteerin, kahden pöytäkirjantarkastajan ja kahden ääntenlaskijan valinta
2. Kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
3. Esityslistan hyväksyminen
4. Toimintasuunnitelma
5. Talousarvio ja jäsenmaksun suuruus
6. Hallituksen puheenjohtajan ja hallituksen jäsenten valinta
7. Toiminnantarkastajien valinta
8. Aloitteet

Pyrkikää lähettämään aloitteet kolme viikkoa ennen syyskokousta.

Lämpimästi tervetuloa!

Terveisin