Tutustuminen Oulun Tyttöjen taloon pe 30.10. kello 16.30

19.10.2015

Onko Tyttöjen talo jo sinulle tuttu?

Hei  S2-opettajat!

Tyttöjen talo on turvallinen paikka viettää vapaa-aikaa.Tyttöjen Talolle ovat tervetulleita kaikki 12 -28 vuotiaat tytöt ja nuoret naiset sekä alle 22-vuotiaana odottavat tai synnyttäneet nuoret äidit. Talolla voi muun muassa kuunnella musiikkia, lukea lehtiä tai jutella elämästä, koulusta, tyttönä olemisesta, naiseksi kasvamisesta, pojista tai vaikka suunnitella tulevaisuutta. Talolla on aina paikalla aikuinen nainen, joka neuvoo, auttaa ja tukee erilaisissa elämän asioissa.

Tyttöjen talo esittelee monikulttuurista toimintaansa Pohjois-Suomen S2-opettajat ry:n pyynnöstä perjantaina 30.10. kello 16.30 Tyttöjen talolla. Asiakkaita (eli tyttöjä) ei ole paikalla.

Tilaisuus on maksuton. Pyydämme ilmoittautumisia tiistaihin 27.10. mennessä, jotta osaamme kertoa paikalle tulevien opettajien määrän. Ilmoittaudu osoitteeseen pss2hallitus@gmail.com. Voit lähettää sähköpostiin myös kysymyksiä, ja sitä kautta saa myös lisätietoja.

Tyttöjen talo on Oulun keskustassa Rotuaarilla, osoitteessa Kirkkokatu 19 A 9.

Kurkkaa Tyttöjen talon nettisivuille osoitteessa www.likka.fi.

Tervetuloa!

P.S. Sinun ei tarvitse olla Pohjois-Suomen S2-opettajat ry:n jäsen osallistuaksesi.