Syyskokous 2014 ja yhdistyksen tuleva hallitus

9.12.2014

SYYSKOKOUS

Pohjois-Suomen S2-opettajat ry:n syyskokous pidettiin 8.12.2014. Kiitos kaikille kokoustamiseen osallistuneille.

Kokouksessa valittiin ensi vuodelle uusi hallitus, joka on
Tanja Seppälä (puheenjohtaja)
Jaana Isohätälä (rahastonhoitaja, varalla Anne Koskela)
Minttu Niskasaari (varalla Suvi Lehtinen)
Tuire Leinonen (varalla Margit Ruotsalainen)
Outi Laitinen (varalla Saara Al-Khanji)

Perjantaina tammikuun 16. päivä pidetään (hieman myöhäiset) pikkujoulut, todennäköisesti ravintolaruuan merkeissä. Tästä tiedotetaan tammikuun alussa tarkemmin, mutta merkitkäähän päivä kalentereihin.

Uusi hallitus aloittaa toimikautensa helmikuussa. Vuonna 2015 jäsenmaksu pysyy samansuuruisena (10,00 euroa). Jäsenmaksu maksetaan helmi-maaliskuussa ja Jaana tiedottaa siitä lähemmin. Tulemme järjestämään myös kaksi koulutustapahtumaa, toiveita aiheista otetaan vastaan! Lisäksi järjestämme myös virkistystoimintaa pitkin vuotta.

Kaikki kiinnostuneet ovat erittäin tervetulleita mukaan toimintaan, sekä osallistumaan tapahtumiin että ideoimaan ja järjestämään tapahtumia!